Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zejleman | użytkownik

imię i nazwiskoMichał adresCieszyn / Bielsko=B zarejestrowany05.05.2006 @11:53:10 ostatnio na stronie19.04.2015 @12:31:55

Kto urodził się w domu pełnym bólu
Kto został nauczony, by nie pluć w fanów (wentylator)
Komu człowiek mówił, co trzeba robić
Kogo złamała wyszkolona ekipa
Kogo tresowali obrożą i łańcuchem
Kogo klepali po ramieniu
Kto uciekał od towarzystwa
Kto był tylko obcym w swym domu
Kto wypadł z gry przy samym jej końcu
Kogo znaleźli martwego przy telefonie
Kto został ściągnięty na dół przez kamień




Profilowe by Montblant


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1601987
digarty292 komentarze2853 posty na forum13 newsy1

komputer / sprzęt
Canonier 20D

komentarze
+Jaroslav    11.08.2008 @00:06:46
~ballpump    08.08.2008 @00:41:12
dziekuje
_______
Czytając mój komentarz nie patrz na wiek, nie mam wiele lat, ale swoje zdanie tak

Pozdrawiam i zapraszam na swój profil
~Ann17    06.08.2008 @23:41:10
nic z nią nie może się dziac bo to zdjęcie co najwyżej mogła źle wyjsc na zdjęciu.
~RafalNowak    06.08.2008 @23:40:21
pewnie masz racje... dziękuje za sugestie.... mnie akurat trochę takie własnie pocięte sie podoba... bo piersi będzie jeszcze trochę dalej
choć z natury jest ona tak cudna... że grzech ją ciąć
_______
serdecznie zapraszam takze na http://www.RafalNowak.com
prezentowane zdjęcia są dostępne w formie profesjonalnych powiększeń oprawionych w passe-partou (opcjonalnie takze w rame ze szkłem lub plexi)
~Ann17    06.08.2008 @23:37:01
nikt ich nie podbił.
~RafalNowak    06.08.2008 @23:35:57
bardzo dziękuje dołu będzie więcej .... później
ale na to trzeba poczekać
aby było smaczniej
pozdrawiam raf
_______
serdecznie zapraszam takze na http://www.RafalNowak.com
prezentowane zdjęcia są dostępne w formie profesjonalnych powiększeń oprawionych w passe-partou (opcjonalnie takze w rame ze szkłem lub plexi)
~redart    01.08.2008 @18:20:09
Dzięki za komentarz i ocenkę.
Sorki za podobieństwo w tytułach, ale nie było to zamierzone, a wrecz zupełnie przypadkowe. Po prostu tak mi pasowało.
~montblant    31.07.2008 @19:00:28
taaa za mocne :D
_______
moje drugie konto http://pewex.digart.pl/ ...a co :D
~majkeld    31.07.2008 @18:11:44
en tamron?

ja bym się wybrał gdzieś też...w Mosznej wewnątrz jest ładnie
ale można się słożyć i pofocić zamek w środku Pławnowicki
chcą jakiejś kasy za zdjęcia
~majkeld    31.07.2008 @17:53:15
w sumie tak wystawilem bo chcialem wrzucic cos odmiennegoco tam u ciebie?
^LdzW    29.07.2008 @16:38:16
ja też
spotkałbym się z Tobą Michale
~naoczna    24.07.2008 @14:03:49
dzięki za komentarz, jest trafiony bo fota posłużyła do innych celów niż nawet "pseudoartystyczne foto"
pozdrawiam
_______
złap mnie.
^zahariev    22.07.2008 @16:59:27
ale już prywatne, więc cieszmy się póki możemy. pozdr!
_______
spit as an offense
^Dziumka    21.07.2008 @13:38:50
_______
mój styl i mój świat, brak jest w nim zasad
~zejleman    14.07.2008 @18:42:59
eeee no nie mogłem

ale za to leżałem kijkiem do góry w basenie pół niedzieli :D
_______
synonim słowa synonim
~SamurajGrzes    14.07.2008 @18:40:37
on miał twarz pomalowaną na czarno hehe trzeba bylo przyjechac :P
_______
http://www.samurajgrzes.pl - strefa mroku
^zahariev    14.07.2008 @18:38:15
mhm
_______
spit as an offense
~genesisART    10.07.2008 @12:46:13
merci
^AMELLIA    10.07.2008 @11:51:27
Ty szalencze, profilowe boskie:d
_______
KAŻDA SZTUKA MA SWOJEGO ODBIORCĘ
~genesisART    10.07.2008 @11:43:28
miło ,że znalazłeś coś dla siebie w gąszczu moich gniotków
Podrawiam
~genesisART    09.07.2008 @23:05:28
cieszę się
~SamurajGrzes    07.07.2008 @23:16:33
pozdro
_______
http://www.samurajgrzes.pl - strefa mroku
~Zbyj    07.07.2008 @13:35:17
ano znam, dzięki
pozdrawiam Przemek
_______
Zbyt mało wiem by być niekompetentnym.
~tulivien    02.07.2008 @17:10:47
jezeli masz 1.4 albo 1.2 albo 1.0 to ma cie co kusić. moje mozliwosci koncza sie na 1.8 wiec glebia byla minimalna....
~szwarcowa    02.07.2008 @16:22:38
dzięki i zapraszam do oceny innych prac
_______
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
Ja m nieudacznik, grafoman i śmieć
Tylko Ty możesz być Bogiem,
na wszystkich podnosisz nogę
i załatwiasz tę sprawę jak pies!

Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 20 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt